A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Both animals have blue tongues."

Fordítás:Mindkét állatnak kék a nyelve.

3 éve

6 hozzászólás


BlueFish627

Csak egy érdeklődő kérdés: "both animals have blue TONGUE" nem lenne jó? Tudom, hogy a both miatt have kell, de ilyenkor a tongue is automatikusan mindig többesszámba kerül?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Érdekes felvetés, azt hiszem, hogy én is inkább egyes számban írnám, de többes számban is nyilván jó, mert az volt az eredeti mondat.

3 éve

BlueFish627

Köszönöm a választ!

3 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

This hungarian sentence is too complicated for me.

2 éve

[törölt felhasználó]

    Mindkét állat kék nyelvű - így is mondhatjuk?


Harga
    Harga

    Ez szerintem valami ilyesmi lehet: "Both animals are blue tongued." - "Mindkét állat kék nyelvű."

    1 éve