Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"My jíme."

Překlad:We eat.

0
před 3 roky

5 komentářů


Jane666940

Proč to neni.We eats?

0
Odpovědětpřed 3 roky

Nemesis_NaR

Protože "s" se přidává jen ke slovesům pro třetí osobu čísla jednotného. Tedy:

"He, she, it eats" - "On, ona, ono jí"

Vs "I eat, we eat, they eat atd." = "Já jím, my jíme, oni jedí atd."

Jak jednoduché v porovnání s češtinou, kde se ta koncovka mění pro každou osobu :-)

8
Odpovědětpřed 3 roky

PetrSmejka

Také mi to neuznalo We eating.

0
Odpovědětpřed 3 roky

Nemesis_NaR

Protože to je špatně. Přítomný průběhový se tvoří s pomocným slovsem být = to be. Správně to tedy je: "We are eating."

Více např. zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006120405-pritomny-cas-prubehovy

1
Odpovědětpřed 3 roky

Natlieechov

tak ale mohlo by mi to jako příjmout ...a nebo napsat jenom skoro spravne ..... kdyz jsem napsala misto the girls ...the grifls...a napsalo me tak skoro spravne ale zelene tak by me to mohlo vzit i totto! ;)

0
Odpovědětpřed 2 roky