"My jíme."

Překlad:We eat.

před 3 roky

5 komentářů


Jane666940

Proč to neni.We eats?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože "s" se přidává jen ke slovesům pro třetí osobu čísla jednotného. Tedy:

"He, she, it eats" - "On, ona, ono jí"

Vs "I eat, we eat, they eat atd." = "Já jím, my jíme, oni jedí atd."

Jak jednoduché v porovnání s češtinou, kde se ta koncovka mění pro každou osobu :-)

před 3 roky

PetrSmejka

Také mi to neuznalo We eating.

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože to je špatně. Přítomný průběhový se tvoří s pomocným slovsem být = to be. Správně to tedy je: "We are eating."

Více např. zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006120405-pritomny-cas-prubehovy

před 3 roky

Natlieechov

tak ale mohlo by mi to jako příjmout ...a nebo napsat jenom skoro spravne ..... kdyz jsem napsala misto the girls ...the grifls...a napsalo me tak skoro spravne ale zelene tak by me to mohlo vzit i totto! ;)

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.