"Я готую суп із шматками м'яса."

Переклад:I make soup with pieces of meat.

3 роки тому

11 коментарів


fandm77

Два рази сказав "I cook soup with pieces of meat". Що не так?

2 роки тому

volunteer1

With the pieces ... хіба не вказує на конкретні шматки м'яса? Тоді переклад не відповідний...

2 роки тому

Nordry
Nordry

Вказує. Але ж Ви можете сказати, що Ви готуєте суп з м'ясом (шматочками), а можете підкреслити, що саме з цими і ніякими іншими (наприклад, якщо Ви це кажете людині, що стоїть поруч із Вами). У завданні не сказано "з цими", але, з іншого боку, і не заборонено, в тому числі, конкретизувати. Тож, чому б і ні? :)

2 роки тому

Coffee__Tea

Чому перед soup не можна ставити артикль "a" ?

2 роки тому

lyova88
lyova88

I make soup with THE pieces of meat. Чому цей варіант також видає за правильний? Тут множина. Хіба артиклі використовуються коли множина?

3 роки тому

Milkho
Milkho

Артиклі є двох типів:
a - використовується при злічуваному іменнику, який стоїть в однині.
the - може використовуватися як при множині так і при однині.

3 роки тому

vovakondrat77

Google!!! тут

Ми не репетитори з англійської! Ми лише допомагаємо Duolingo створювати курс.

3 роки тому

Zinazaiceva

чому потрібно ставити of meat , чому просто не написати pieces meat?

10 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

В українській мові відмінок іменника визначається закінченнями. Англійська для цього використовує прийменники: http://easy-english.com.ua/prepositions-grammar/ Зокрема, of передає родовий відмінок.

Про прийменники перечитайте все і заглядайте туди частенько. Там знайдете відповідь на багато питань, бо прийменники в англійській дуже важливі, а переклад строго за словником може привести до непорозумінь.

8 місяців тому

Vital153055

I cook the soup with pieces of meat?

4 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.