"Profesorul va defini aceste cuvinte."

Traducere:The teacher is going to define these words.

acum 3 ani

5 comentarii


serbaniancu

"The teacher shall define these words"? "Shall" nu se foloseste pentru viitor doar la persoana I sg. si pl. ? Pentru celelalte persoane nu se foloseste "will"?

acum 3 ani

PamfilPope

Propozitiile 1 si 3 sunt aceleasi!

acum 3 ani

gustawsohn
gustawsohn

Si la mine pareau a fi aceleasi, dar ultimul cuvant din propozitie era, totusi, diferit: "words" / "studies".

acum 3 ani

TEOORA

Shall se utilizeaza doar la persoana a 2 a singular si plural

acum 3 ani

dragusanunicolas

shall este doar pt persoana întâi sg şi pl deştepţilor.

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.