"Nie jestem mężczyzną!"

Tłumaczenie:I am not a man!

3 lata temu

6 komentarzy


Giennia

" I am a not men " dlaczego to jest zle ?!

3 lata temu

ketoacidosis
ketoacidosis

"Men" znaczy "mężczyźni" i "man" jest "mężczyźna."

Trzeba mówić "I am not a..." i nie "I am a not..."

3 lata temu

Yola448704

ketoacidosis, poprawnie po polsku:

"Men" oznacza "mężczyźni", a "man" oznacza "mężczyzna".

Poprawnie po angielsku mówi się: "I am not a man".

8 miesięcy temu

Pandzia123

Bo MEN oznacza ,,mężczyźni", a MAN oznacza jednego mężczyzne

3 lata temu

Artur559474

To już trochę przesada. JESTEM

11 miesięcy temu

KrzysiekF2

To kim jesteś ???

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.