Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Nie jestem mężczyzną!"

Tłumaczenie:I am not a man!

3 lata temu

10 komentarzy


Giennia

" I am a not men " dlaczego to jest zle ?!

3 lata temu

ketoacidosis
ketoacidosis

"Men" znaczy "mężczyźni" i "man" jest "mężczyźna."

Trzeba mówić "I am not a..." i nie "I am a not..."

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

ketoacidosis, poprawnie po polsku:

"Men" oznacza "mężczyźni", a "man" oznacza "mężczyzna".

Poprawnie po angielsku mówi się: "I am not a man".

4 miesiące temu

Pandzia123

Bo MEN oznacza ,,mężczyźni", a MAN oznacza jednego mężczyzne

3 lata temu

Artur559474

To już trochę przesada. JESTEM

7 miesięcy temu

KrzysiekF2

To kim jesteś ???

3 lata temu

KrzysiekF2

Więcej pomocy w angielskim na stronie http://my-fun-with-english.blogspot.com

3 lata temu

sowamarcin

I am a not women:-)

2 lata temu

m.przybysz.2015

żollllll pl

3 lata temu

LOLeq21

Nie jestem wodom

3 lata temu