"S-aterminatîntrenoi."

Traducere:It is over between us.

acum 3 ani

6 comentarii


adyady84

is finish between us

acum 3 ani

valea.jalba

de ce nu e corect si <it is over among us>? Va rog.

acum 3 ani

EdaKurt4

Păi defapt over înseamnă terminat și finnish înseamnă gata și among înseamnă printre nu între

cu 6 luni în urmă

MagdaDanie7

De fapt inseamna si intre

cu 2 zile în urmă

MagdaDanie7

Dar nu stiu de ce nu te lasa cu among

cu 2 zile în urmă

MagdaDanie7

Apasa pe el sa vezi ca iti recomanda between si among

cu 2 zile în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.