1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We will cook fish tomorrow."

"We will cook fish tomorrow."

Çeviri:Biz yarın balık pişireceğiz.

March 8, 2015

10 Yorum


AydinManav

Eğer yakın zamana dair bir programlama varsa; We are cooking fish tomorrow. Yarın için bir program yapmışız balığı almışız malzemeler hazır e artık burda present cont. Bu iş benim işim bana bırakın der bize. Başka bir örnek yarın Ankara' ya uçağım var, bileti de almışım, yani artık büyük bir aksilik çıkmazsa yarın Ankara' ya uçuyorum. O zaman şöyle diyebilirim, "I am flying to Ankara tomorrow.


gurkadir

Bu cümle için "pisirecegiz" değil de 'biz yarin balık yapacağız' olur mu acaba ?


Emma-lee93

Boyle bir kullanim var sanirim rapor edin ekleyelim :)


irmak41701

Ama rapor etsekte kabul etmez. Çünkü yapmak ile pişirmek arasında büyük bir mesafe var. Bu arada okuduğunuz ve beğendiğiniz için teşekkür ederim. Diğer yorumlarda görüşürüz!!!


sdursun

burada balığın önüne , the / a gelmesi gerekmezmiydi


ibrahim-sami

Eger the gelseydi; bilinen bir balik.. Biz yarın baligi picirecegiz... eger a yazarsak.. yarin bir balik pisirecegiz olurdu. .. ama burada sadece yarin icin balık pisirme kararinin alindigini ifade ediyoruz.


AydinManav

Burada fish uncountable dır. Sayılamaz yani çoğul anlamda kullanılmış başına zaten a getiremezsiniz.


Aulaires

The daha cok herkes tarafindan bilinebilen seylerin başında kullanilir diye bilmekteyim. (Bkz:The police, The soldier) A/An ise bir anlamını taşıyor


Aulaires

Bu arada ünsüz bir harf ile baslayan kelimelerde "A" ünlü harf ile baslayanlarda "An" kullanilir. Ama bazi istisna durumlar vardir suan aklima gelen bi University var bu kelimede an yerine a kullaniyoruz sebebi ise yunivörsity seklinde okunuyor ve Y ile baslandigi icin Y unsuzu basina a konuluyor.


ismail217804

the yazmadik diye bir kac soru once cevabimiza yanlis dedi:)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.