1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він опиняється у в'язниці."

"Він опиняється у в'язниці."

Переклад:He ends up in prison.

March 8, 2015

14 коментарів


Olegalas

а так не можна "He appears in prison" ?


PetroKyenko

чому тут не потрібно артикля?


kostya07

Сам зробив таку ж помилку, ось тут вичитав цю проблему: https://www.duolingo.com/comment/4660361

( Дело в том, что с некоторыми существительными, такими как school, prison, (у бритов) hospital, артикль опускается, если предложение главном образом описывает состояние человека, его жизненный этап, если хотите. Сравните:

I was inside a prison only once, when I visited Alcatraz Island last year. — Тут посетил здание тюрьмы как турист, артикль вполне уместен. He spent most of his life in prison. — А вот тут уже человек сидел, и артикль не употребляется. Причём, даже если он сидел в разных тюрьмах, используется единственное число.)


Fb8U1

Дякую за пояснення. Отже, артикль не вживається, якщо йдеться про тюрму як спосіб покарання. Це абстрактне поняття. Ми теж можемо сказати: Три роки тюрми.


yasua2

Що це за дурня? He ends up in prison перекладається як "Він опиняється у в'язниці". За контекстом можна здогадатися про що йде мова, але в окремо взятому вище прикладі, здогадатися, як саме автор хоче, щоб було перекладене речення, неможливо. Змініть це речення англійською!


Sultanidze

Чому дурня, в словнику є вираз "end up" і він чудово клеїться зі змістом. Чим погано вивчити новий вираз?


sorosandra

Чому у правильній відповіді "find", а не "finds"? (He find himself in prison). Я не розумію, чи це помилка, тому якщо це правильно, то поясніть, будь ласка, чому?


vovakondrat77

Подивився на варіанти перекладу цього речення, і побачив: "He finds himself in [/a] prison."


SergioRuido

Там було find, вже виправив ;)


sorosandra

Ага, зрозуміло, дякую )


galdemch

приймає і з артиклем- in a prison. Власне, чому без артикля правильно?


Fb8U1

Про вживання артикля вже є у цьому обговоренні. Не буду повторюватись.


lozovskyy68

І чому це в розділі ПРИРОДА??


Aleks852962

А можна використати finishes замість ends up?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати