"She is mine."

Překlad:Ona je moje.

March 8, 2015

14 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Lukas554967

"Ona je moje" je snad take dobre ne? :)))(


Nemesis_NaR

Je to dokonce hlavní překlad, viz nadpis diskuze.

Příštího uživatele, komu to hodí tuto chybu, poprosím, ať udělá snímek obrazovky jako důkaz...


mar997694

Dobrý den, je špatně: Ona je má? Samozřejmě ve smyslu - moje:)


Hana728479

A nás ve škole učili ,že můj je my a né mine


kacenka9

Je rozdil mezi "she is my wife" a "she is mine" bez toho, ze by za tim privlastnenim bylo podstatne jmeno. Samostatne stojici je MINE


BarboraHal1

Bylo by zde prosím velmi špatně, kdybych použila my? Je v tom velký rozdíl? Diky..


kacenka9

Ano. Samostatne stojici privlastnovaci zajmeno ma jiny tvar nez nesamostatne.

The girl is mine. It is my girl.

Oboji je moje divka, ale jednou to stoji pred podstatnym jmenem, jednou samostatne na konci.

Stejne se chova Your/Yours, Our/Ours, Their/Theirs, Her/Hers. Asi jedinou vyjimkou je zde His, zrejme proto, ze tam uz to 's' je a druhe pridat nelze.


Louskal

Ja bych to vysvětlil tak, ze mine je kdyz kolem toho neni to co tim myslis ze je tvoje


Louskal

Hned vedle toho


Robert336915

Proč tam musí být she is mine A ne she is me


ladavala

Na rozdíl od češtiny se přivlastňovací zájmena v angličtině dělí na dvě základní skupiny:

nemostatná přivlastňovací zájmena (stojí vždy před podstatným jménem - This ia my car.)

samostatná přivlastňovací zájmena (mohou stát samostatně, většinou na konci věty - The car is mine.)

Více se dočtete zde: https://www.helpforenglish.cz/article/2007011501-privlastnovaci-zajmena


PetrBialk

Protože když napíšeš "she is me" tak jsi napsal "ona je já"

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.