1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The men eat."

"The men eat."

Překlad:Ti muži jedí.

March 8, 2015

24 komentářů


radovan.sup

mě spíš trápí že to skoro nerozeznám od jednotného čísla :(


Veru336667

Musíš to poznat z toho kontextu např.sloveso 3 osoby má na konci ,,s"v jednotném čísle a v množném ne.


Martinpkov

Já tam slyším eats :/


Ponorka68

The men eat. /Ti muži jedí./ The man eats. /Ten muž jí./ Já se spíš zas potřebuju doučit češtinu. :-)


Tana11659

Nemohu si pomoci, stále slyším eats - na konci jasné "s"


BelindaPra3

V pomalé verzi je na konci slyšet s


shimmir

Ta ukázka v záhlaví diskuze není pomalá, ale i tam to "s" je slyšet! Jsem tu ovšem z mobilu, android 5.1 a kačenka zmínila, že androidová verze občas zlobí, i když teoreticky by uměle generované zvuky měly znít všude skoro stejně. Faktem je, že i v jedné lekci bývá to zkreslení velké a jedno slovo zní jinak tam, kde je rychlá či pomalá verze a jinak tam, kde je jen jedna jako tady v záhlaví, kdy se to jinak liší jen tím, jaký úkol máme splnit. Nevím, odkud jde zdroj, ale každý se k tomu dostaneme jinou cestou a ono se to zkreslí...


Vilda897132

Je zřetelně slyšet vyslovení s, eats, tedy jednotné číslo


Jindra806387

Ten překlad nebere slovo jí. Přitom je to stejné jako jedí.


Irena-k

V pomalé řeči bylo slyšel eats!


reuab63

Říká eats.!!!


Snajdal

Muži jí je samozřejmě správně. Ve třetí osobě množného čísla jsou pro jíst 2 možné verze "jedí" a "jí" - ověřte si Ústavu pro jazyk český České akademie věd


AlenaMerkl

Neuzná muži jedí


AloisVo

Je tam The = ti


Elen40287

Aha!takže a men znamená muži a a man muž


Eva600923

Ty ses nikdy nepreklepl?


Lada970291

Mluvčí si ve verzi pro android šlape na jazyk a na konci eat zni "s". Pak v tom neni slyšet množné číslo.


KaeiM.Pevn

Doporucuji podivat se na youglish.com jak rodili mluvci rikaji T


Irena-k

Je slyšet "eats"!

Learn English in just 5 minutes a day. For free.