"Her books?"

Переклад:Її книги?

March 8, 2015

15 коментарів


SergeyPetr571269

немає в клавіатурі телефону букви йі, що робити


2ovob4ehko

А чому не має запитальних слів, типу: "Are this is her books?"


Milkho

Це уточнююче питання. Наприклад, коли хтось не розчув співрозмовника.


vovakondrat77

"Are THESE her books?" Are and is - це різні форми одного слова (дієслова to be) яке в одному простому реченні не вживається двічи.


radzikhovskyi

Этому приложению не помешает меню обьяснений правил.


jenya56

Тому що потрібно послухати спочатку, а потім вписати речення. Так я робив в школі.


Galina966282

На клавіатурі немає букви йі. Як продовжити ?


pK3J

У телефоні в розкладці клавіатури немає букви і з двома крапками


pK3J

Ще раз пояснюю, що нема на телнфоні букви і з двома крапками.


GMXD15

Якщо немає в розкладці і',то проходить якщо писати йі


Illya85155

незарахувало бо непоставив знак ?


TwQt8

Нeмає на клавіатурі і з двома крапками!воно мeні в-дь нe зараховує!


mEyC72114

А чому неправильно, коли пишу "Книги її?"?!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.