Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Her books?"

Переклад:Її книги?

3 роки тому

9 коментарів


SergeyPetr571269

немає в клавіатурі телефону букви йі, що робити

2 роки тому

2ovob4ehko

А чому не має запитальних слів, типу: "Are this is her books?"

3 роки тому

Milkho
Milkho

Це уточнююче питання. Наприклад, коли хтось не розчув співрозмовника.

3 роки тому

vovakondrat77

"Are THESE her books?" Are and is - це різні форми одного слова (дієслова to be) яке в одному простому реченні не вживається двічи.

3 роки тому

Galina966282

На клавіатурі немає букви йі. Як продовжити ?

1 рік тому

jenya56

Тому що потрібно послухати спочатку, а потім вписати речення. Так я робив в школі.

2 роки тому

pK3J

У телефоні в розкладці клавіатури немає букви і з двома крапками

1 рік тому

pK3J

Ще раз пояснюю, що нема на телнфоні букви і з двома крапками.

1 рік тому

GMXD15

Якщо немає в розкладці і',то проходить якщо писати йі

6 місяців тому