"A book"

Překlad:Kniha

March 8, 2015

33 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


shimmir

Kdysi jsme se učili výslovnost dvou "o" za sebou jako "u" tedy zde "buk", ale zní to opakovaně jako "bok". Jak potom chcete vyslovovat jedno "o" např. ve slově "box?" To je nějaká americká angličtina?


Maki.ambrozkova

já nevím oni to často vyslovují jinak než se mi to učíme


Crooky9

Ano ve skutečnosti je to /buk/, ale v závislosti na přízvuku se u komolí na o...ale při delším poslechu je to doopravdy /buk/


Imogendw

Ne, ve skutečnosti je to /bʊk/ - někdy ten "oo" se vyslovuje jako "u", ale ne v tomto připadě. Bohužel vý nemáte ten zvuk v češtině, a mý máme v angličtině ty absurdně komplikované pravidla hláskovaní, proto je to hodně těžký to učit.


miruneek

Prosim kde a kdy se dáva před slovo Abook nebo proč to A tam vlastně je?Děkuji


Nemesis_NaR

Angličtina narozdíl od češtiny používá členy a bez nich nejsou podstatná jména úplná, asi jako by v češtině nebyla úplná bez měnících se koncovek. Základní článek o členech je zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles

To co tě ale spíš mate, ikdyž ted se jedná spíš jen o můj odhad, je to, že existují nepočitatelná podstatná jména, před kterými neurčitý člen být nemůže. Pak tedy přidávám odkaz, kde je podrobněji vysvětlena tady ta vlastnost počitatelná vs nepočitatelná podstatná jména a jak to ovlivňuje použití členů: http://www.helpforenglish.cz/article/2006082501-pocitatelna-a-nepocitatelna-podstatna-jmena


urjsjsd

Já to slyším ja a bok :O


kacenka9

Ano. Ceske U opravdu v tomto slove od rodileho mluvciho neuslysite. Britove to vyslovuji casto skoro jako O, americane vice jako u, ale ne tak, jak ocekavate, kdyz si prectete vyslovnost prepsanou do cestiny.


Maki.ambrozkova

Aha tohle je zajímavé vědět děkuji že to mohu vědět


urjsjsd

Ja slyším blok


kacenka9

L tam neslysim vubec. Ale je tady to spojeni 'a' a 'book' hodne tesne.


adla451989

Tomu jde rozumět eight book.


kacenka9

v pomale vyslovnosti vyslovuje mluvci kazde slovo zvlast. 'A" pak tedy vyslovuje jako spelovane pismenko "A", nikoliv jako neurcity clen. Spelovane pismenko 'A" se vyslovuje 'EJ', coz muse pripominat 'eight'


Odysmeky

Proč to nemuze byt TA KNIHA ??


jgstcd

Protoze je tam clen neurcity.


Roman579029

Dotaz "mimo soutěž"... Proč mi to v bublince zobrazuje "21" příspěvků, ale po otevření zde žádný není?


jgstcd

Tolik ukazuje protoze tolik jich je, nebo spis bylo, protoze ted mame o 2 vic. Otazka je proto proc je nevidite. Pouzivate app?


Andrea928853

Ono to spomalene zni jako ej book ale normalne a book ??


JanLyko

Želva (pomalejší přehrávání) nečte celou větu, ale každé slovo zvlášť a neví nic o tom, v jaké větě se slova nacházejí. Tady to spelluje jako když hláskuje abecedu. Berte to jako dodatečnou nápovědu k poslechu.


Asara25

Pisu kniha a stale mi to hazi chybu


KarolinaMe133144

Proč mi to nebere KNIHA


JanLyko

Jak znělo zadání? My tady v diskuzi nevidíme, jestli to byl poslech nebo překlad.


hanulinka3

Myslela jsem si ze to bude jedna kniha ale jedna tam nebilo


kacenka9

"A" neznamena 'jeden'. Jen ve velmi, ale opravdu velmi vyjimecnych pripadech se tak prelozit da, nebo i musi, ale ty jsou velmi ojedinele


priklopil

proc rozlisuje male a velke pismeno ?


kacenka9

Kdo? Systemu je male a velke pismenko fuk. Za chybu to nepovazuje.


Radek530478

napsal jsem kniha a vyhodnotilo to jako chybu.


Elsi889061

Tahle slova mne zmátla


MiloVolek2

I listen a bread not book


KaeiM.Pevn

I hear a bread not a book :) jo uz to par lidi rikalo taky. Nekdy audio neni uplne ok no.


a_little_maple

Napsala jsem a bok a uznal mi to jako úplně bezchybné i bez překlepů.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.