1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A dog writes a letter to a c…

"A dog writes a letter to a cat."

Çeviri:Bir köpek bir kediye mektup yazar.

March 8, 2015

22 Yorum


Merve.x0

İNGİLİZCE MASALLARDA VARDIR


hknylmz25

5 yıl önce farklı bir cevabı vardı ona istinaden yazmıştım.


ademyildizme

Bu aralar yöneticiler fabl okuyor galiba.


NygelSama

Sevimli köpek :D


Replikans

kedimiz vardı da biz mi yazmadık


Emre5530092121

La fontaine sen misin birader


Murat.sm
  • iyi al çevir o zaman
  • bıldırcı hurmalar g*tümü tırmalar

KadimUurum

Bıldırki hurmalar olacak o. Bıldırki, geçen yıllardan (seferden) birinden kalan anlamı taşır.


Rftyklmz

tekerleme gibi olmuş :D


ibraa23

Şimdi ise whatsapptan yazıp instagramdan layklıyorlar. Her sey eskidenmiş


birhemsire

bir an kalıp zannettim neyse ki normal bir cümle imiş :O normal dediğime bakmayın xD


hsanzer

"Bir köpek mektup yazar bir kediye" dedim. Cümle devrik ama doğru değil mi?


Kevser874847

Sevgili kedi, bugün seni yakalayamadım ama olsun yarın seni köşedeki direğin altında bekliyor olacağım. Eğer gelmezsen gerçekten üzülürüm lütfen gel sevgili düşmanım.

Sevgilerle Köpek


vedat206100

Farklı durum,duygu ve düşünceleri ifade eden mantıklı cümleler daha akıl işi olurdu. Bu cümlede kedi ve köpek cins isimlerinin öğretilmek istendiğini düşünmüyorum. Eğer öyle ise bu durumda Mehmet Akıncı kardeşimin kurduğu cümle en tutarlısı olur;zira mantık onu emreder.


DilsadeGungor

cat i ket biliyordum cot olmuş. Telaffuzda sorun yaşıyorum.


akf886858

site çok güzel ama bazen o kadar saçma cümleler çıkıyor ki acaba yanlış mı biliyorum diye cumlelerın anlamlarına bakmam gerekıyor acaba site yöneticileri bilerekmı hazırlıyo bu cümleleri yanı şaşırtma olsun diye felanmı ki :/


hayrunnisa587507

Akılda kalıcı olsun diye


nnumann

"Bir köpek bir kediye bir mektup yazar." neden olmuyor?


albsx

A letter dememiş o yüzden

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.