1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A dog writes a letter to a c…

"A dog writes a letter to a cat."

Çeviri:Bir köpek bir kediye mektup yazar.

March 8, 2015

32 Yorum


skara61

kesinlikle katılıyorum


AdemYildiz0

Bu aralar yöneticiler fabl okuyor galiba.


NygelSama

Sevimli köpek :D


Replikans

kedimiz vardı da biz mi yazmadık


Rftyklmz

tekerleme gibi olmuş :D


hsanzer

"Bir köpek mektup yazar bir kediye" dedim. Cümle devrik ama doğru değil mi?


DilsadeGungor

cat i ket biliyordum cot olmuş. Telaffuzda sorun yaşıyorum.


nnumann

"Bir köpek bir kediye bir mektup yazar." neden olmuyor?


albsx

A letter dememiş o yüzden


Emre5530092121

La fontaine sen misin birader


birhemsire

bir an kalıp zannettim neyse ki normal bir cümle imiş :O normal dediğime bakmayın xD


vedat206100

Farklı durum,duygu ve düşünceleri ifade eden mantıklı cümleler daha akıl işi olurdu. Bu cümlede kedi ve köpek cins isimlerinin öğretilmek istendiğini düşünmüyorum. Eğer öyle ise bu durumda Mehmet Akıncı kardeşimin kurduğu cümle en tutarlısı olur;zira mantık onu emreder.


akf886858

site çok güzel ama bazen o kadar saçma cümleler çıkıyor ki acaba yanlış mı biliyorum diye cumlelerın anlamlarına bakmam gerekıyor acaba site yöneticileri bilerekmı hazırlıyo bu cümleleri yanı şaşırtma olsun diye felanmı ki :/


hayrunnisa587507

Akılda kalıcı olsun diye


ibraa23

Şimdi ise whatsapptan yazıp instagramdan layklıyorlar. Her sey eskidenmiş


huriye399865

Mantıksız buldum ama mantık arama dediler


LeventSoyb

Bu cumleyi yazanin kafasi iyi degilmis belli


Eastanbul

Bir köpek bir kediye bir harf yazar. Bu kabul ediliyor olmalı


Zumrall

Harf yazmak mı mantıklı yoksa mektup yazmak mı ?


MehmetAknc4

Hayvanlar mektup yazamayacaklarına göre, mantıklı yanıt, Bir köpek bir kedi kadar mektup yazar olmalıdır.


vedat206100

En doğru yorum sizin kardeşim.


TolgaCura

çok saçma.. bir köpek bir kediye asla mektup yazamaz, çünkü onlar düşmandırlar.


NygelSama

Senin yorumun daha saçma.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.