1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона їсть яйце."

"Вона їсть яйце."

Переклад:She eats an egg.

March 8, 2015

8 коментарів


leofun01

Чому "She eats egg." не підходить ?


vovakondrat77

Невизначений артикль «a/an» вживається в однині перед обчислювальними іменниками.

Артиклі не вживаються перед незліченними (uncountable), множинними (plural) або абстрактними (abstract) іменниками:

Більше тут і тут

Ну і, взагалі, ще є Google ...


pf3u4

Ок, тоді чому в завданні по темі "Іжа", коли пропонується дати переклад слову "яйце", я написав "an egg", a мені кажуть що правильна відповідь без артикля?


VWsn11

Томущо це переводиця "Вона їсть яйце"ясно чому


AsherBonderman

Дуже вірне запитання по правді і потправосудію


dWPU12

Незнаю!!!


luvH15

Гра супер

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.