1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона їсть яйце."

"Вона їсть яйце."

Переклад:She eats an egg.

March 8, 2015

3 коментарі


leofun01

Чому "She eats egg." не підходить ?


vovakondrat77

Невизначений артикль «a/an» вживається в однині перед обчислювальними іменниками.

Артиклі не вживаються перед незліченними (uncountable), множинними (plural) або абстрактними (abstract) іменниками:

Більше тут і тут

Ну і, взагалі, ще є Google ...


Dianoya

Запам'ятайте, якщо ви перекладаєте іменник, то обов'язково думайте треба там ставити артикль чи ні. Артикль - це частина іменника, без нього буде безграмотність. Це так само, як в українській не використовувати відмінки.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.