1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Είναι Φεβρουάριος."

"Είναι Φεβρουάριος."

Μετάφραση:It is February.

March 9, 2015

3 σχόλια

Κατά κορυφαία δημοσίευση

athan0804

γιατί είναι λάθος η μετάφραση is February???

March 9, 2015

ssurprize

Επειδή στα αγγλικά πάντα χρειαζόμαστε υποκείμενο στις προτάσεις, αυτό το αόριστο "είναι", (ή έχει, κάνει, κτλ) μεταφράζεται ως "it is"
Είναι Δευτέρα: It is Monday.
Είναι Φεβρουάριος: It is February.
Έχει/Κάνει κρύο: It is cold.
Είναι αργά: It is late.
κτλ.

March 9, 2015

athan0804

ευχαριστώ

March 10, 2015
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.