1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "They read the books."

"They read the books."

Vertaling:Zij lezen de boeken.

March 9, 2015

9 opmerkingen


GoRonWeasleyGo

Ik verstond "red" en geen "read"


Bammert

De uitspraak is read als in verleden tijd [red] in plaats van read als in tegenwoordige tijd [ried]


ElderrDan

Waarom is het niet "het" boeken?


Arendnest

Omdat meervoud altijd de heeft. Dus de boeken


MarijIjzer

Kan het niet goed verstaan

Verwante discussies

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.