A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Létre fogom hozni a tervet."

Fordítás:I am going to establish the plan.

3 éve

8 hozzászólás


timi722

Nekem a create - et is elfogadta :)

3 éve

istvanatanulo

Az establish jelenti - Országh-féle szótár - intézményt hoz létre, művet pedig a create, vagy a produce.

2 éve

Tibor.hun

'I am going to make the plan" jó lehet?

3 éve

rfvijn1

Valoszinuleg jo, de mivel ebben a fejezetben az establish iget oktatja baglyunk, igy bizonyara azt preferalja jobban..

2 éve

katah4

Nekem ezt nem fogadta el. Jelentem.

2 éve

hajnalgyongyver

plan helyett project?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Határeset. A "project"-nek valóban van terv jelentése, de ma már nem elsősorban azt jelenti.

3 éve

hajnalgyongyver

Koszonom.

3 éve