A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Everybody hears me."

Fordítás:Mindenki hall engem.

3 éve

17 hozzászólás


Zsuzsizsuzso

Én itt hangsúlyoznám egy másik gyakorlattal, hogy az everybody után E/3 áll.

3 éve

moosferenc1950

Miért nem jó,hogy mindenki hallgat engem,vagy mindenki engem hallgat?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A hallgat az "listen".

3 éve

BakotaKata

Ponr azt írtam!

1 éve

Almi27

az everybody miért 1/3?

3 éve

Lilidzso

Ige, én is azt kérdezném, miért E/3. személy az everybody. Valaki magyarázza el légyszi!!

3 éve

douxor

Minden "body" szó után (anybody, somebody, nobody, everybody) az ige egyes szám 3. személyben ragozandó!

3 éve

Edward568111

Mivel többen vannak azért van ott a ragozás a szó után

7 hónapja

Harga
Harga

Szerintem pedig azért, mert az angolok így szokták használni.

4 hónapja

dlaccc

Mindenki hall. Miért nem jó?

3 éve

bekepeter1

Mert a mondatban ott van a me , vagyis hogy kit hall mindenki, tehát engem.

2 éve

Balogdavid2

Nekem csak egy kérdésem lenne.. Hogy hangozna ez a mondat kérdésként?

2 éve

bekepeter1

Does everybody hear me? Szerintem

2 éve

to93om

Mindenki hall. Ez nem eleg? Ertelmes.

1 éve

bekepeter1

Mindenki hall De mit? Kit? Everybody hears the voice of piano. Itt sem intéznéd el annyival, hogy Mindenki hallja. Hanem lefordítod azt is hogy mit hall mindenki.

1 éve

SntaGerg

Ez kérdőmondat a való életben. Pl megbeszélés, meeting

4 hónapja

Harga
Harga

Valóban, a körülményektől függően ez egy hiányos kérdőmondat is lehet, de nem hiszem, hogy ezen a szinten azt oktatnák.

4 hónapja