1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you remember those years?"

"Do you remember those years?"

Çeviri:Sen o yılları hatırlıyor musun?

March 10, 2015

11 Yorum


mhmmt213

"o yılları hatırladın mı" da olabilirmiydi. ?


Emma-lee93

Senin dedigin "DID you remember those years?"


Ozcep

Dogru olmayan nedir anlamadim


tanatalay

Bende ' sen o yillari hatirliyormusun " yazdim kabul etmedi, ilginc..


ygzgrkmbrn

Sen o yılları hatırlıyormusun yaptım yanluş saydi


EdaAkd

Sen şu yılları hatırlıyor musun? neden olmuyor?


GulcanMork

Those o mu oluyor yerine it kullanılabilir mi kafama takıldı


irfanayaz

Sen o yılları hatirliyormusun bu cevaba yanlış diyor, Sayın yöneticilerimiz yanlış biliyorsunuz...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla