"Your speech was excellent."

Çeviri:Senin konuşman mükemmeldi.

March 10, 2015

9 Yorum


alican21

'Konuşman muhteşemdi' yazdım kabul etmedi. :)

March 10, 2015

Emma-lee93

Rapor et :)

March 10, 2015

dilara11051

Ben de konusman kusursuzdu yazdim hata verdi konuşman muhteşemdi dedi

September 2, 2015

Xx1Selim1xX

udge7dsgeegsvehwggyeguddhdjehduuddiddudhdhdhvdbejudiejrheubrjeb

Eminim Çok yardım ettim

June 15, 2019

musicapuerte

"Senin konuşman kusursuzdu." cevabını kabul etmedi.

September 22, 2015

XperiaZ31

Miş li geçmiş zaman olarak kullanınca yanlış oluyo was miş li değil mi istisnalar neler

January 26, 2016

mehmet792968

Was gecmis zamanin isim cumlesi misli gecmis zamaninki had been I was a doctor I had been a doctor

I was a doctor 63 yasinda I had been a doctor 86 yasinda

Bir sayi dogrusu ciziyoruz 0 bugun + taraf present ve future ve models

  • taraf past

Simple past - 20 Past perfect -50

Ana hatlari ile boyle

Konusma daha dunolmus niye past perfect kullanalim

86 yasinda 2 amca okuma bayramlarini yaadediyorlar. Hatirlar misin Your readin had been exellent...

July 2, 2019

scahmed

hitaben mükemmeldi.

June 2, 2016

hakankoluacik

konuşman kusursuzdu bunu mutlaka kabul etmeliydi

June 4, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.