1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Your speech was excellent."

"Your speech was excellent."

Çeviri:Senin konuşman mükemmeldi.

March 10, 2015

11 Yorum


alican21

'Konuşman muhteşemdi' yazdım kabul etmedi. :)


dilara11051

Ben de konusman kusursuzdu yazdim hata verdi konuşman muhteşemdi dedi


Xx1Selim1xX

udge7dsgeegsvehwggyeguddhdjehduuddiddudhdhdhvdbejudiejrheubrjeb

Eminim Çok yardım ettim


musicapuerte

"Senin konuşman kusursuzdu." cevabını kabul etmedi.


XperiaZ31

Miş li geçmiş zaman olarak kullanınca yanlış oluyo was miş li değil mi istisnalar neler


mehmet792968

Was gecmis zamanin isim cumlesi misli gecmis zamaninki had been I was a doctor I had been a doctor

I was a doctor 63 yasinda I had been a doctor 86 yasinda

Bir sayi dogrusu ciziyoruz 0 bugun + taraf present ve future ve models

  • taraf past

Simple past - 20 Past perfect -50

Ana hatlari ile boyle

Konusma daha dunolmus niye past perfect kullanalim

86 yasinda 2 amca okuma bayramlarini yaadediyorlar. Hatirlar misin Your readin had been exellent...


scahmed

hitaben mükemmeldi.


hakankoluacik

konuşman kusursuzdu bunu mutlaka kabul etmeliydi


melek718946

Daha onceki cumlelerde Excellent i anlam olarak harika, perfect ise mujemmel anlaminda yazmamizi istiyorlardi. Simdi excellent i mukemmel olarak tercume etmisler. Acaba neden


Aderbora

Bu güne kadar bütün alıştırmalarda excellent = harika, perfect = mükemmel diye kullandınız. Şimdi ne değişti

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.