1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am in the same category."

"I am in the same category."

Çeviri:Ben aynı kategorideyim.

March 10, 2015

15 Yorum


zelal234

Ben de aynı Kategori içindeyim neden doğru çıkmadı


AliErenPasa

çünkü orada "de" için ayrıca "too" yazılmalıydı yazılmadığı için kabul etmemiş


zelal234

Hatamı düzeltiğiniz için sağolun


AliErenPasa

lafı mı olur görevimiz :D


sawashian

Aynı kategoride olmak ile aynı sınıfta olmak apayrı şey. Lütfen kategori ile sınıf kelimesini google‘dan veya türkçe sözlüten sorgulayın.

“Category/Ulam“

“Class/Sınıf“


tokuz

kategori sınıflandırmanın, gruplandırmanın İngilizcesidir, dolayısıyla İngilizceyi öğretirken dilimizi yabancılaştırmaktan uzak durmalısınız.


sawashian

Kategori hiç bir zaman sınıflandırma değildir. Örneğin: Gül ile kuşburnu bitkisi aynı sınıftan değildir ama aynı kategoridendir. Çünkü akraba bitkilerdir. Benzer yanları vardır ama aynı özelliklerde değildirler. Ve yine kedi ile aslan aynı sınıf canlı değildir ama aynı kategoridendirler.


AlperCan2

Sınıflandırma kabul edilmeli


MehmetAlperakr

In yerine at kullanmamiz gerekmiyormu?


--Y.

ben aynı kategorideyim niçin kabul edilmedi?


AliErenPasa

kabul edilmesi gerekiyordu edilmediyse rapor


Fatmadoru2

I am in the same category


SemaYiit3

Ben aynı kategorideyim yazdım ama yanlış diyor


melahat809520

kategorinin türkçe karşılığı gurup , ulam dır çeviride ben aynı guruptayım yazıyorum yanlış diyor önce türkçe öğrenin türkçesi dururken çeviride niye ingilizcesini kullanayım


cek738034

ALSO YADA as well kullanılmadî..Ben de derken..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.