1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am in the same category."

"I am in the same category."

Çeviri:Ben aynı kategorideyim.

March 10, 2015

10 Yorum


zelal234

Ben de aynı Kategori içindeyim neden doğru çıkmadı


AliErenPasa

çünkü orada "de" için ayrıca "too" yazılmalıydı yazılmadığı için kabul etmemiş


zelal234

Hatamı düzeltiğiniz için sağolun


AliErenPasa

lafı mı olur görevimiz :D


sawashian

Aynı kategoride olmak ile aynı sınıfta olmak apayrı şey. Lütfen kategori ile sınıf kelimesini google‘dan veya türkçe sözlüten sorgulayın.

“Category/Ulam“

“Class/Sınıf“


MehmetAlperakr

In yerine at kullanmamiz gerekmiyormu?


--Y.

ben aynı kategorideyim niçin kabul edilmedi?


AliErenPasa

kabul edilmesi gerekiyordu edilmediyse rapor


Fatmadoru2

I am in the same category


SemaYiit3

Ben aynı kategorideyim yazdım ama yanlış diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.