1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "My brothers and I want a bir…

"My brothers and I want a bird."

Μετάφραση:Οι αδελφοί μου και εγώ θέλουμε ένα πουλί.

March 10, 2015

8 σχόλια


ahoursalas

το "Κι" χρησιμοποιείται στα Ελληνικά σαν "Και" πριν από φωνήεντα. Η απάντηση μου είναι σωστή


kyriakos69106

κι εγώ είναι σωστό! Όπως το και εγώ.


jaye16

Βεβαίος κι εγώ είναι σωστο και αποδεκτό.

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.

Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΑ . Μην περιμένετε να μαντέψουμε γιατί η πρότασή σας απορρίφθηκε δείχνοντάς μας μόνο μερικές λέξεις.


eva473721

Ο έλεγχος είναι ιδιος.. γιατί χρεώθηκε σαν λάθος;;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.