Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"A cui carte este?"

Traducere:Whose book is it?

acum 3 ani

5 comentarii


Lucian_F

Whose is it book de ce nu merge?

acum 3 ani

Ana_Emma

Ce ai scris tu nuare sene. It, in propozitia asta are rolul de a inlocui substantivul book. Nu are niciun sens sa-l pui exact inaintea substantivului al carui loc il tine.

acum 3 ani

SilviuPicu

E corect si cu is that. E prost jocul asta

acum 3 ani

Ana_Emma

Daca era si cu that atunci ar fi trebuit sa se traduca "A cui este cartea asta?"

acum 3 ani

RusRaul

Pai deaia trebuiau sa faca fraze in română...nu ce le iese din buzunare!

acum 3 ani