A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"There, your wife!"

Fordítás:Ott, a feleséged!

3 éve

7 hozzászólás


Bonzor

????? Mit jelent ez a mondat?

3 éve

tokarcsizoltan

Egy olyan előzménnyel tudom elképzelni, hogy két ember áll az utcán, s egyszerre csak valami zajt hallanak. Odanéznek, s az egyik ember ezt mondja a másiknak: Ott! A feleséged! mert azt látják, hogy egy nő, aki valóban a másik ember felesége, földhöz vágott valamit. Vagy legyen értelmesebb dolog, mondjuk a feleség kiáltott feléjük, hogy halihó, és körbetekintgetnek, honnan jön a hang, s az egyik ember veszi észre hamarabb, azért mondja. Ott, a feleséged kiáltozik nekünk, mert észrevett minket és most felénk tart.

2 éve

Bonzor

Köszönöm!

2 éve

fenymarek

Azt írtam ott van a feleséged, szerintem elfogadható, remélem beteszik a válaszlehetőségekbe. :)

2 éve

IstvanMorv

Én is ezt írtam, nekem sem fogadta el. Talán arra , hogy "Ott van a feleséged!" Aa helyes válasz az , hogy "Your wife is over there!"

2 éve

natiko5
natiko5

nem tették :-S

1 éve

viktor618322

ott van a feleséged.... ez jó

1 éve