"The hotel was pretty."

Fordítás:A szálloda szép volt.

March 11, 2015

6 hozzászólás


dorionka

A pretty jelentése aranyos is, nem?

March 11, 2015

Abenhakan

Több jelentése van, "szép", "csinos", "aranyos". ..stb..

March 11, 2015

GbertBence

Takaros... Nem fogadta el

December 3, 2015

Lincolnbrahm

szálló, szálloda - nem mindegy...

October 1, 2017

AndiGyalog

A hotel gyönyörü volt - ez Miért nem jó?

February 9, 2019

Tibor687133

A nice a szép a pretty csodás!!!!! Szedjük már össze magunkat!!!

March 10, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.