"I use sugar."

Vertaling:Ik gebruik suiker.

March 11, 2015

4 opmerkingen


Soraya231

use betekent toch ons en geen gebruik??

July 9, 2015

pjvleeuwen

"us" is "ons" ; "to use" is gebruiken. Bijv. "you use us" ("jij gebruikt ons") en "he uses us" ("hij gebruikt ons"). Daarbij vervoegt het werkwoord "to use" in tegenwoordige tijd altijd als "use" (I, you, we, they) behalve in 3e persoon enkelvoud "he/she/it uses". Dat patroon zie je bij de meeste werkwoorden in tegenwoordige tijd (-: maar er zijn uiteraard een hoop uitzonderingen :-).

August 21, 2015

ZaioNador

Thankyou

October 22, 2018
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.