Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The family wants to buy a house."

Çeviri:Aile bir ev satın almak istiyor.

3 yıl önce

4 Yorum


furkhan

"The family" burada "it" manasına geldiğinden mi "wants" oluyor? "They" manasına gelmesi gerekmiyor mu "the family"nin?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır aile tekildir, Türkçede de İngilizcede de. İçinde birden çok kişiyi barındırması farketmez :)

3 yıl önce

atakanksk

Family tekil . Ama kisi olarak bahsedersen family'de birden cok kisi oldugu icin "They want to buy a house" diyebilirsin. Turkce'de de ayni sonucta "Aile bir ev satin almak istiyor" , eger o aileden kisi olarak bahsedersen "Onlar bir ev satin almak istiyorlar" demek zorundasin.

3 yıl önce

MCosan
MCosan

1.şahış(lar) ben, biz 2.şahış(lar) sen, siz 3.şahış(lar) o, onlar

I you we they/ want, go, drink. He she it/ wants, goes, drinks.

3 yıl önce