Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"My dog sleeps on top of my shirt."

Переклад:Мій собака спить на моїй сорочці.

0
3 роки тому

8 коментарів


rkqM4

Запам'ятовую...можна ЗВЕРХУ ходити Топ топ

5
Відповісти1 рік тому

FA4u

Що дає top

1
Відповісти1 рік тому

Roman-myEnglish

А чому не можна просто on my shirt? On це й так на, зверху.

1
Відповісти8 місяців тому

OlhaKhanen

Чому мій пес - не коректний переклад?

1
Відповісти6 місяців тому

Dmy_S
Dmy_S

Хотілося би дізнатися від когось зі знавців, що дає ця конструкція "on top of", порівняно з "on". Бо останній варіант виграє, принаймні, простотою. Значить, більш складний мусить мати якісь свої переваги, інакше навіщо він узагалі? Справді, важко уявити, як щось знаходиться "на", але не "зверху на", а "знизу на".

1
Відповісти12 місяці тому

Nordry
Nordry

"On" - просто на сорочці (у будь-якому місці, положенні тощо), а "on top" означає, що об'єкт розташований саме у найвищій точці, рівні або частині іншого об'єкта. Щоб було зрозуміліше саме для цього завдання: наприклад, зі спинки дивану на сидіння звисає сорочка (тобто фактично вона одночасно розташована зверху на спинці, на боковій поверхні спинки та на сидінні дивану) і на тій її частині, яка на сидінні, спить собака - у такому випадку тільки "on", а якщо він спить на тій частині сорочки, що на самісінькій спинці - тоді можна сказати "on top" (якщо Вам з якоїсь причини важливо вказати саме на цей аспект), а можна і просто "on". Або ж сорочка лежить собі на ліжку (приблизно на одному рівні), а великий пес розлігся на ній так, що й самої сорочки з-під нього не видно, тоді теж можна вжити "on top" (бо навряд чи знайдеться на ній точка, вища за пса :)). Загалом, як бачите, "on top" у таких випадках - звичайна деталізація, яку у більшості випадків, якщо не потрібен акцент саме на цьому, може бути сміливо замінена на "on".

0
Відповісти3 тижні тому

Mariashkaa

Мій собачка спить на моїй сорочці, чому невірно?

0
Відповісти8 місяців тому

Shtasja13

соба́ка 1 – іменник чоловічого або жіночого роду, істота Чому варіант "моя собака" - некоректний? Є хлопці-собаки, а є - дівчатка)

0
Відповісти6 місяців тому