1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Tomorrow we are going to pre…

"Tomorrow we are going to prepare for the rain."

Çeviri:Yarın biz yağmur için hazırlanacağız.

March 11, 2015

11 Yorum


MusaIIKLI

Yarın yağmur için hazırlık yapacağız. Kabul etmedi.


mehmet786441

Hazirlik yapmak= hazirlanmak


Ender448526

"hazırlık yapacağız"anlam olarak aynı. yanlış saymaması gerekir.


receptoklu

hazirlamak ile hazirlanmak farkli fiil ler... fakat ayni cumlede ile kullaniliyor.. ben anlayamadim yapiyi.. hazirlanmak işteşlik fiili degilmi?


Emma-lee93

Prepare sth dediğinizde hazırlamak, prepare FOR sth dediğinizde ise bir şey için/bir şeye hazırlanmak olur. Hazırlanmak Türkçe'de bildiğim kadarıyla işteş değil "edilgen" diye geçiyor


receptoklu

teşekkür ederim


buketsevcan

"prepare (someone) for something"=birini ya da kendinizi bir şeye hazırlamak. She will prepare for her exams=O kendini sınavlar için hazır hale getirecek=O sınavlara hazırlanacak. We are going to prepare for rain=Biz yağmur için kendimizi hazır hale getireceğiz=Biz yağmur için hazırlanacağız.


Ali281638

Biz yatin yagmura hazirlanacagiz


hurremsultan55

Türkçede böyle kullanılır..


deinru

evet sayın yağmur senin için hazırlık yapamasakta gördüğün gibi karşında hazır bekliyoruz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.