"My daughter wants an animal."

Vertaling:Mijn dochter wil een dier.

3 jaar gelden

11 opmerkingen


De-graaf

Het is toch: my daughter want an animal?

3 jaar gelden

roeldemeester

My daughterS want an animal (3de meervoud) of My daughter wantS an animal (3de enkelvoud)

3 jaar gelden

JulietteNinh

ik snap nog steeds niet waarom het wil is en niet wilt

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Lees de link hierboven eens door.

2 jaar gelden

JulietteNinh

o dankje :)

2 jaar gelden

Daan6113

is een huisdier ook goed om te schrijven

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Nee, een huisdier = a pet

2 jaar gelden

KobeVanDae

het is "mtijn dochter wilt een dier" omdat als je vervangt door "werken" krijg je mijn dochter werkT en niet mijn dochter werk. Dus er moet een t bij, stam + t

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
1 jaar gelden

440136

het moet potverdorie WILT ZIJN niet WIL

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Willen is een onregelmatig werkwoord. Bij de derde persoon enkelvoud wordt wil gebruikt. https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/hij-wil-hij-wilt

2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.