1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She hears the duck."

"She hears the duck."

Переклад:Вона чує цю качку.

March 11, 2015

7 коментарів


fightermk

чому "вона чує качку" не вірно, - артиклем в перекладі можна знехтувати чи я помиляюсь?


Constantinum

Можна, алe за для вивчeня використання артиклю, у курсі його пeрeкладають, подробиці тут.


Taly2565

Цей варіант приймається, просто програма пропонує інший варіант.


Of817

Я переклав так: Вона чує цю качку і ви хочете сказати, що через крапку воно не зарахувалося?


KaramelAdy

Чому воно перевіря коли я ще не завершив


[заблокований користувач]

    Значить ти мусиш написати відповідь скоріше ніж воно перевірить! Це змагання!


AUi111

    Бачу в вас з почуттям гумору все good

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.