"She hears the duck."

Переклад:Вона чує цю качку.

3 роки тому

5 коментарів


fightermk

чому "вона чує качку" не вірно, - артиклем в перекладі можна знехтувати чи я помиляюсь?

3 роки тому

Constantinum

Можна, алe за для вивчeня використання артиклю, у курсі його пeрeкладають, подробиці тут.

3 роки тому

Anna14122004

Цей варіант приймається, просто програма пропонує інший варіант.

3 роки тому

KaramelAdy

Чому воно перевіря коли я ще не завершив

11 місяців тому

stepan240201

Значить ти мусиш написати відповідь скоріше ніж воно перевірить! Це змагання!

6 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.