Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben, yağmur yağınca pencereden dışarı bakarım."

Çeviri:I look out the window when it rains.

3 yıl önce

11 Yorum


erdincgc
2 yıl önce

cagritopcu95

Yagmur yaginca demis cevirisinde it kullanmis

3 yıl önce

Emma-lee93

Boyle hava olaylari icin genelde "it" kullaniriz. It is raining, it is snowing, it is windy gibi :)

3 yıl önce

Mervedeniz8

i look outside from the window when it rains olmaz mı? neden outside olmuyor?

2 yıl önce

Bisnev99

peki "look out" mu yoksa" out the window" mu?

1 yıl önce

esumerkan

outside olmaz mı?

3 yıl önce

Emma-lee93

Hayir maalesef outside olmuyor :)

3 yıl önce

fratbilgi1

Çok yaşlısın ha ha haa

1 yıl önce

fratbilgi1

What??

1 yıl önce

KKml4B

See neden olmuyor ?

2 yıl önce

erdincgc

See bambaşka bir fiil dostum. Bilinçli olarak görme eylemi değil see ... Türkçe'deki görmek gibi. Bakmak başka görmek başka şey. Göz ile yapılan 30 fiil var en keskin ayrım bu.

1 yıl önce