Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben, yağmur yağınca pencereden dışarı bakarım."

Çeviri:I look out the window when it rains.

0
3 yıl önce

11 Yorum


erdincgc
3
Cevap ver1 yıl önce

cagritopcu95

Yagmur yaginca demis cevirisinde it kullanmis

1
Cevap ver3 yıl önce

Emma-lee93

Boyle hava olaylari icin genelde "it" kullaniriz. It is raining, it is snowing, it is windy gibi :)

4
Cevap ver3 yıl önce

Mervedeniz8

i look outside from the window when it rains olmaz mı? neden outside olmuyor?

1
Cevap ver2 yıl önce

Bisnev99

peki "look out" mu yoksa" out the window" mu?

1
Cevap ver1 yıl önce

esumerkan

outside olmaz mı?

0
Cevap ver3 yıl önce

Emma-lee93

Hayir maalesef outside olmuyor :)

2
Cevap ver3 yıl önce

fratbilgi1

Çok yaşlısın ha ha haa

0
Cevap ver1 yıl önce

fratbilgi1

What??

0
Cevap ver1 yıl önce

KKml4B

See neden olmuyor ?

0
Cevap ver1 yıl önce

erdincgc

See bambaşka bir fiil dostum. Bilinçli olarak görme eylemi değil see ... Türkçe'deki görmek gibi. Bakmak başka görmek başka şey. Göz ile yapılan 30 fiil var en keskin ayrım bu.

0
Cevap ver1 yıl önce