1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He had gone home."

"He had gone home."

Переклад:Він пішов додому.

March 12, 2015

10 коментарів


Yablunka

Чому прийшов не підходить, адже це так само минулий, як і пішов, чи є різниця в англійській в цьому випадку між доконаним і недоконаним від йти?


Fb8U1

Ви заблукали в трьох соснах. Прийшов - had come. Пішов - had gone.


Yablunka

цікаво, гадала, що одне й те ж дієслово має доконану і недоконану форму, а не потребує геть іншого для цього.


Fb8U1

Здається, я починаю розуміти хід вашої думки. Ви вважаєте, що Пішов і Прийшов - це недоконаний і доконаний вид одного дієслова. Насправді це не так. Пішов - означає, що хтось вирушив кудись. Він уже вибув звідси, доконаний вид. Прийшов - це зовсім інше дієслово, означає, що хтось прибув кудись, теж доконаний вид.


robontosto

ЧОМУ ТУТ НЕМАЄ "to" ??? He had gone to home! Напрям: дім -> тре писати "to". ХЕЛП МІ ПЛІЗ.


Yablunka

ні не треба, це сталий вираз йти додому go home


VitaliiOsadchyi

Він поїхав додому


SergioRuido

Будь ласка, пропонуйте варіант перекладу, натиснувши кнопку "Повідомити про проблему". Так розробникам легше вносити покращення до курсу. Дякую! alt text


VitalinkaI

ну той що якщо повідомити про плоблему-відповідь правильною нестає

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати