"The woman walks and the man runs."

Traducere:Femeia se plimbă și bărbatul aleargă.

March 12, 2015

16 comentarii
Această discuție este blocată.


matei380372

În limba engleză DOAR la pers. a III- a singular se acceptă această fomă de a adăuga la sfârșitul cuvântului ,,S"


HoeaVlad

Litera "S"nu cuvântul"S"


KlausIohan1

Sw referea ca la sfarsitul cuv sa adauge s nu ca s e cuvant


Saiyura

e plural măi


ioanaov

"S" - pentru ca este vorba de persoana a 3 a singular, unde se pune obligatoriu verbului "s"


0748537956

cred ca ioana are dreptate,chestia aia cu pers a 3 asingular si terminatia in s,ms ioana,daca mai ai ceva constructiva de adaugat nu ezita saq o faci,sunt la inceput si mi ar prinde bine orice ajutor.numai bine


Costina.2003maia

De ce runs ci nu run??


marius223400

pentru ca runs se zice la man si run la men men inseamna la plural deci deasta runs si nu run


Mirela458145

Pentru ca fata si baiatul aleargă, sunt doi, deci este plural si punem ,,s,, la final!


KlausIohan1

Nu are legatura e pur si simplu pers. a 3 singular si se pune "s".


sda.emanuel

Poate pt ca e plural ca e vb de 2 persoane?


Saiyura

eu stiu că pluralul este run din ran ca la woman women nu exista runs


EMILIANPAN

Este un joc foarte bun!!!!


CorneliuBi2

Vorbweste mirmait in loc de the se intwlege à


2Angi

Mi-a dat gresit ca nu am pus diacritice!!!ajutor

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.