1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "They have to place the food …

"They have to place the food on the table."

Traducere:Ei trebuie să pună mâncarea pe masă.

March 12, 2015

6 comentarii


IonuPianu

Nu inteleg de ce foloseste "have to place " in loc de "a pune".


CristianM92

Pentru "a pune" trebuia folosit "to place" la persoana a treia plural, timpul prezent: "They place the food on the table." care se traduce prin "Ei pun mâncarea pe masă". Dar aici ai "trebuie să pună" care se traduce în engleză "have to place".


costica91

de unde pot intelege ca have are sensul de ,, trebuie,, si nu de ,, am,, ?


AdamPavel3

Cand ai intr-o propozitie forma :HAVE TO...si urmeaza un verb la infinitiv -atunci HAVE TO inseamna trebuie sa...


GheorgheDr5

Acelasi raspuns uneori nu este corect si alteori este admis corect .Nu inteleg


scarlatpau

They have to put - este corect?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.