1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Cheese and milk are in the s…

"Cheese and milk are in the same category."

Çeviri:Peynir ve süt aynı kategoridedir.

March 12, 2015

11 Yorum


1A7

Peynir ve süt aynı kategoridedir demekle Süt ve peynir aynı kategoridedir demek arasında ne fark var.?


sidareymen

Ayni sekilde kullandim. Kabul etmedi


_index

Peynir ve süt aynı kategori içindedir kabul etmedi.:/


sawashian

Kategori/category hiç bir zaman sınıf/class ile aynı anlamda kullanılamaz. Şöyle ki: “ 1. Aralarında herhangi bir bakımdan ilgi veya benzerlik bulunan şeylerin tamamı, grup, ulam Örnek: Bunları dört beş kategoride toplayabiliriz. H. Taner 2. Ulam. 3. (Yun.kategoria = öznitelik; yüklem; bir nesneye yüklenen nitelik) 1-(Aristoteles'te) Varolan üzerindeki deyiş biçimleri. //kategoriler öğretisinin kurucusu olan Aristoteles 10kategori ayırır: Bir önermede konu üzerinde ancak bu 10kategoriye göre bir şey söylenebilir: töz, nicelik, nitelik, görelik (bağıntı), yer, zaman, durum, iyelik, etki, edilgi. 2- (Kant'ta) Her deneyin önsel koşulu olan salt anlık kavramları. // Anlığın, duyarlıkla alınan duyu gereçlerini bağlayıp birleştiren 12kategorisi vardır: a. nicelik: birlik, çokluk, bütünlük; b. nitelik: gerçeklik, hiçlik, sınırlama; c. bağıntı: töz-ilinek, neden-etki, topluluk (karşılıklı etki); d. modalité: olanak-olanaksızlık, var olma-var olmama, zorunluluk-rastlantı. Aristoteles'tekategoriller hem varlığın hem düşüncenin özellikleri olduğu halde, Kant'ta yalnız düşüncenin özellikleridir.“


emirsener

gereksız sayanlar olabılır belki ama genel kultur acısından yazma geregı duydum. Peynır besın degerı sınıflandırmasında sut kategorısınde degıl et kategorısınde degerlendırılır. O nedenle bayan arkadaslarımın diyet yaparken peynır yememelerını tavsıye ederım. Verdıgım rahatsızlık ıcın ozur dılerım arkadaslar


EmreNur

kategori ile grup da aynı anlamda. kabul etmesi gerekirdi


can_ping1234

peynir ve süt aynı katagoridelerdir dedim olmadı onlar katagoridelerdir doğru bir ifade


salih557017

aynı kategori içerisindedir" diyebilmeliyim?


MErenOktay

Peynir ve süt aynı kategori içindedir dedim ve ret cevabı aldım.Bence "in the same.." dediği için içindedir de kabul olmalıydı.


YusufAlkan0

süt ve peynir yazım yanlış dedi ya la :D


NewbornSPR

Peynir ve sut benzer katagoridedirler neden kabul olmuyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.