1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The boys drink."

"The boys drink."

Překlad:Kluci pijou.

March 12, 2015

14 komentářů


SidneyRox

nechápem ako mám zistiť či tam má byť boy alebo boys?


Nemesis_NaR

Já to však vím, protože jsem to ted řešil u jiné diskuze:

"The boy drinkS" vs "The boys drink." Poznám tedy podle koncovky slovesa, zda se jedná o třetí osobu čísla jednotného (koncovka s) nebo se jedná o nějakou jinou (mluvnickou) osobu, zde konkrétně plurál.


KaterinaSupova

Kdyby tam bylo BOY moselo byy to být drinks ale v množném čísle tam může být pouze drink.


Jankajanus

množné číslo s určitým členem?


kacenka9

Ano. Mnozne cislo nema clen neurcity. Urcity muze. Ti chlapci, co jsme se o nich vcera bavili... The boys..


AllurianaM

"pijou?" myslím že překlad "Ti chlapci pijí" je naprosto v pořádku! asi byste měli zapracovat na češtině!!!


darjamusilova

Pijou jeblbost, má být pijí.


Gymnastical

How do I know when to use chlapci and kluci?


Nemesis_NaR

All three "kluk, chlapec, hoch" are pretty interchangable, no difference I can think of. However, the order I wrote it in shows which is used the most often.


Jana800450

Správně česky PIJÍ (nikoli pijou )


Ladislav401380

Chlapci pijí je totéž


BerunkaBara

Jak to mám jakože zjistit co tam je?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.