"The boys drink."

Překlad:Kluci pijou.

March 12, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


SidneyRox

nechápem ako mám zistiť či tam má byť boy alebo boys?


Nemesis_NaR

Já to však vím, protože jsem to ted řešil u jiné diskuze:

"The boy drinkS" vs "The boys drink." Poznám tedy podle koncovky slovesa, zda se jedná o třetí osobu čísla jednotného (koncovka s) nebo se jedná o nějakou jinou (mluvnickou) osobu, zde konkrétně plurál.


Supik_21

Kdyby tam bylo BOY moselo byy to být drinks ale v množném čísle tam může být pouze drink.


Jankajanus

množné číslo s určitým členem?


kacenka9

Ano. Mnozne cislo nema clen neurcity. Urcity muze. Ti chlapci, co jsme se o nich vcera bavili... The boys..


Gymnastical

How do I know when to use chlapci and kluci?


Nemesis_NaR

All three "kluk, chlapec, hoch" are pretty interchangable, no difference I can think of. However, the order I wrote it in shows which is used the most often.


Mila24064

Spisovně je ,,pijí" a ne pijou.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.