Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The boys drink."

Překlad:Kluci pijou.

před 3 roky

8 komentářů


SidneyRox

nechápem ako mám zistiť či tam má byť boy alebo boys?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Já to však vím, protože jsem to ted řešil u jiné diskuze:

"The boy drinkS" vs "The boys drink." Poznám tedy podle koncovky slovesa, zda se jedná o třetí osobu čísla jednotného (koncovka s) nebo se jedná o nějakou jinou (mluvnickou) osobu, zde konkrétně plurál.

před 2 roky

PetrKalb

Diky

před 1 měsícem

Jankajanus

množné číslo s určitým členem?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano. Mnozne cislo nema clen neurcity. Urcity muze. Ti chlapci, co jsme se o nich vcera bavili... The boys..

před 3 roky

Gymnastical
Gymnastical

How do I know when to use chlapci and kluci?

před 3 roky

Nemesis_NaR

All three "kluk, chlapec, hoch" are pretty interchangable, no difference I can think of. However, the order I wrote it in shows which is used the most often.

před 3 roky

darjamusilova

Pijou jeblbost, má být pijí.

před 2 měsíci