Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Co pije?"

Překlad:What does she drink?

před 3 roky

4 komentáře


kvakinka

Jak zjistím že je to žena?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Nezjistite. Ale system prijima jako 'he', tak 'shi, prave proto, ze se to neda poznat.

před 3 roky

Gabca6

What she drinks?..je podle meho nazoru spravnejsi.

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Neni. Otazka se v anglictine tvori pomocnym slovesem DO+ sloveso. "What she drinks?" je hodne velky slang, o kterem by se nedalo ani rict, ze je to hovorovy vyraz.

před 3 roky