Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Kiedy grasz w siatkówkę?"

Tłumaczenie:When do you play volleyball?

3 lata temu

5 komentarzy


gizzard123
gizzard123

"Monday nights", not accepted. :)

3 lata temu

agaluszcz

A kiedy ty grasz w siatkówkę?

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

When do YOU PLAY volleyball? - Kiedy GRASZ w siatkówkę?

you play - grasz...................ty jest już w odmianie czasownika

9 miesięcy temu

dzimi123

Po co tu jest ,,do"? Nie może być ,,When you play volleyball"

1 rok temu

Aleksandra105679

To 'do' to nie jest czasownik typu i'm DOing my homework (robić coś) tylko to jest ten w pytaniach i przeczeniach. To do musi być w tym zdaniu bo to jest pytanie w Pr.Simple. Taka jest konstrukcja tego czasu i tyle. -Do you like me? - Yes, I do./No,I don't. <sub>~</sub> -Why do you like me? - Because coś tam coś tam

1 rok temu