Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O çok keskin bir nesnedir."

Çeviri:It is a very sharp object.

0
3 yıl önce

7 Yorum


edigu

"It is a very sharp item" neden olmuyor?

4
Cevap ver2 yıl önce

Okan1461

Kesinlikle aynısına katılıyorum ekleyin şunu..

0
Cevap ver8 ay önce

alican.dem

Too yu kabul etmedi ?

1
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"it is a too sharp object" yanlış. too bir şey gereğinden fazlaysa kullanıyoruz, ama bu tip direkt tanımlarda kullanamayız. mesela "this object is too sharp" (aynı değil benzer anlamda) diyebilirdik. ama "a too..." kullanımı yanlış.

11
Cevap ver3 yıl önce

alican.dem

anladım teşekkürler

0
Cevap ver3 yıl önce

filiz.zi

so sharp?

1
Cevap ver1 yıl önce

sinerJ

Açıklama için teşekkürler..

0
Cevap ver1 yıl önce