Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O çok keskin bir nesnedir."

Çeviri:It is a very sharp object.

3 yıl önce

7 Yorum


edigu

"It is a very sharp item" neden olmuyor?

2 yıl önce

Okan1461

Kesinlikle aynısına katılıyorum ekleyin şunu..

10 ay önce

alican.dem

Too yu kabul etmedi ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"it is a too sharp object" yanlış. too bir şey gereğinden fazlaysa kullanıyoruz, ama bu tip direkt tanımlarda kullanamayız. mesela "this object is too sharp" (aynı değil benzer anlamda) diyebilirdik. ama "a too..." kullanımı yanlış.

3 yıl önce

alican.dem

anladım teşekkürler

3 yıl önce

filiz.zi

so sharp?

1 yıl önce

sinerJ
sinerJ

Açıklama için teşekkürler..

2 yıl önce