"Stačí jeden citrón?"

Překlad:Is a lemon enough?

před 3 roky

7 komentářů


Pavel580439

Prosím o zdůvodnění slovosledu , proč nejde is enough a lemon?

před 7 měsíci

rusnakovah

Aj ja prosim vysvetlenie slovosledu...

před 6 měsíci

333skpp333ss
333skpp333ss

Tak se odpovědi asi nedočkáme....

před 6 měsíci

KuzmaKuzma1

Is a one lemon enough?

před 1 měsícem

ChovMart

Slovo "One" je v tomto případě zbytečné, protože "a" znamená taky jeden,jedna, jedno. Viz https://www.helpforenglish.cz/article/2009031001-cleny-neurcity-clen

před 3 týdny

HanaDvokov9

V ceske vete je jeden. Nema tam byt jenom?

před 3 týdny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.