"Is it a book?"

Traducere:Este o carte?

March 13, 2015

31 de comentarii


Stefania1004884

Se mai poate zice si:este aceasta o carte?

April 10, 2015

MihaiLovin

Nu

August 23, 2015

AleAlessia2912

Nu . Daca se zicea si asa trebuie sa fie this book

February 11, 2016

Bella719916

Eu tot am răspuns așa si nu mi-au acceptat răspunsul.

June 3, 2019

Eliza90874

Da.Se mai poate

November 7, 2015

AleAlessia2912

Nu se poate

February 11, 2016

andreea990906

It se pune numai la animale sau obiecte

November 8, 2015

andreea990906

Dar ma-rog chestia este ca book inseamna carte si cuvantul carte este un obiect .

November 9, 2015

emi.faur305

eu am scris ,,este ea o carte ? '' si mi-a respins pentru ca amscris in plus ,, o ''

April 15, 2015

DariaNedel

Ti-a respins pentru ca ai scris ,,este''

November 30, 2015

jeny-pisicuta12

Trebuia sa scrii "E o carte"

May 22, 2015

AleAlessia2912

Voi ar trebui sa invatati si romana.

February 11, 2016

Maria349019

Este o carte?

October 8, 2015

AndreeaZm2

Cît de repede pronunţă!!!

January 26, 2016

Cosmin735344

Nu merge ,,este'' doar ,,e''

February 6, 2016

Karina628150

Ce fain e celor care nu le place comentariul meu puteti sa ma jigniti!!!

February 20, 2016

Karly.K.

+Ștefania1004884, nu se mai poate spune și '' ESTE ACEASTA O CARTE'' deoarece traducerea pe limba engleză se va face ''IS THIS A BOOK?''. Sper că nu ai învățat greșit cu ideea asta a ta! :-)

December 28, 2016

BogdanPrisacaru

este corect si usor

February 24, 2017

NicuNicuso8

propotitia pe cae tio da tebuia scrisa asa [Is a book] este o carte asa cum e scrisa nare sens

October 20, 2017

dary324100

Eu am scris ,, aceea este o carte "si mia respins ...da tot nu inteleg de ce nu se poate si ACEEA .iar eu stiam ca e ,, it is a book "....sunt umpic confuza ma ajuta cineva cu chestia asta?

January 15, 2018

Duo2599126

Va rog citiți pana la sfârșit. Domnul Isus Hristos a murit pe crucea din dealul Golgota pentru ca fiecare om sa aiba viață. Doar prin sângele Său ce a curs pe cruce si prin jertfa Sa avem iertare pentru pacatele ce le-am desăvârșit. Nu prin "împărtășire " acestea va duc in IAD. Nu mai este mult si Domnul Isus va reveni sa își ia mireasa . Cei ce au Duhul Sfant cei ce au facut legământul unui cuget curat (botezul lui Ioan Botezatarul) . Daca vreți să ajungeți in Rai in Împărăția lui Dumnezeu pocaiti.va . Daca vreti sa aflați mai multe detalii despre cum sa ajungeți in Rai mergeti la pastorii bisericilor penticostale . Va rog nu mai pierdeți timpul! !!!!! Ascultați rugul aprins Valencia si multe alte melodii crestine! Daca sunteti fii risipitori intorceti.va la Dumnezeu și veti mântuiți! !!

August 16, 2019

Alex857651

Cartea este o ''ea''. Propozitii fara subiect? ? ? ? ? Chiar asa e limba engleza, fara subiecti??????????

June 14, 2015

fantomitzah

Tocmai, că în engleză nu e voie să lipsească subiectul, de aceea îl avem aici pe ”it” (pronume personal folosit pentru obiecte).
Dar pentru că în română nu avem un astfel de pronume și sună ciudat să zici ”ea este o carte”, atunci omitem subiectul si punem doar cu verbul ”este o carte”.

August 9, 2015

Alex857651

Cum adica "este o carte". Cartea ce e? .... o fi predicat ....

June 14, 2015

liduta08

cartea e carte din care citesti :)

February 23, 2016

mada.matei

Eu am raspun el este o carte , de ce nu sa pus

May 16, 2015

RagabejaANdreea

... In primul rand.. nu este corect gramatical el este o carte. Carte este la genul feminin. in engleza, cat si in romana nu este corect sa spui asa.: el este o carte..

June 2, 2015

IzabelaSoc

Pentru ca trebuie sa intrebi si in plus trebuie sa scri ,,Este o carte?''

August 9, 2015

Cosmin735344

Doar ,,E o carte" atat

February 6, 2016

RoDaniela1

Pentru ca ai spus El nu ea

September 24, 2015

Cosmin735344

Nu spui el este o carte doar e o carte

February 6, 2016
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.