1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She swims."

"She swims."

Traducere:Ea înoată.

March 13, 2015

12 comentarii


damaris773000

Daca e may he swim? Nu se pune s la sfarsit!Nici la ? -


DeeaAndree295589

De ce e "swims" si nu "swim"?Nu inteleg.:'(


George-Teodor

Fiindca la persoana a treia,numarul singular,la verb intotdeauna se pune ,,s'' .Nu chiar intotdeauna:daca verbul se sfarseste cu w,x,s sau y se pune ,,es'' .


fantoma2

pentru ca se zice ca la he she it se pune la verb la sfarsit un "s" adica:la fata , la baiat , un lucru . she swims and he plays


mihaigrigo781942

De ce nu imi accepta raspunsul verbal


NakovNicolas

Eu am zis ,,she swims " tipând si cica nu aude!!!!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.