"She swims."

Traducere:Ea înoată.

March 13, 2015

7 comentarii


damaris773000

Daca e may he swim? Nu se pune s la sfarsit!Nici la ? -

July 2, 2015

bogdan637987

Alahackbar

March 24, 2018

DeeaAndree295589

De ce e "swims" si nu "swim"?Nu inteleg.:'(

June 28, 2015

George-Teodor

Fiindca la persoana a treia,numarul singular,la verb intotdeauna se pune ,,s'' .Nu chiar intotdeauna:daca verbul se sfarseste cu w,x,s sau y se pune ,,es'' .

July 21, 2015

fantoma2

pentru ca se zice ca la he she it se pune la verb la sfarsit un "s" adica:la fata , la baiat , un lucru . she swims and he plays

July 1, 2015

George-Teodor

Sau ,,It swims.

July 21, 2015

BeatriceCr874068

Ați scris înoată în loc de innoata

July 8, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.