1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She has not told me her name…

"She has not told me her name."

Çeviri:O bana adını söylemedi.

March 13, 2015

14 Yorum


mahirsari

"O bana adını söylemedi" ile "O bana onun adını söylemedi" arasındaki farkı nasıl ayırt edebiliriz. İkisini de kabul ediyor.


ElmiraKirkas

ikincide şöyle anlaşılabilir ayşe bana ONUN adını söylemedi. yani ONUN diye anlaşılan kişi, ayça da ahmet de olabilir


muratergun

Told tell in v3 hali, say'in v3 said


alican.dem

Burda say kullanilsa daha iyi olmaz mi ?


YakupYzlk

Kime soyledigi belli ise tell kullaniliyormus.Mesela Susadığını soyledi olsa kime soyledigi belli degil.O yuzden He said he was thirsty oluyormus.


baristurhann

Neden said olmasin


narrator2

"İsmini söylemedi bana"yı kabul etmedi raporladım ben de


Yunus88

Bazı şeyleri doğru olduğu halde olumsuz cevap veriyor


Rampipi

Has yerini do gelmeli değilmiydi ?


erknkrblt

Cumle present perfect tense.belirsiz gecmis zaman

S+has/have+V3


Muhammed760745

She didnt tell me her name olur muydu ?


mtt120635

o bana adını söylememişti


Zhtkyl

"O" yerine "kız" demenin ne sakıncası var. "Kız ismini bana söylemedi." yanlış değil. Türkçeyi bilmeyenlerle bu işi yapmayın bence.


RuslanNebi

Bende de yanlış var.Aslında cevabım doğruydu yanlış verdi hala anlamıyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.