A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Fegyverbe!"

Fordítás:To arms!

3 éve

7 hozzászólás


sliderxy

Rendben van, hogy a "Fegyverbe!" angol fordításában benne van az arms (karok) szó, de talán mégsem az Egészség kategóriában lenne a helye.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az "arms" it nem karokat jelent...:-)

3 éve

sliderxy

Ezt nem vontam kétségbe. Mégis az arms szó miatt kerülhetett az Egészség kategóriába, mivel az egyik jelentése karok, ami sokkal inkább kapcsolódik a témakörhöz mint a fegyver.

3 éve

szabolcspapp

Szia, szerintem ez csak jó, hogy felhívja a figyelmet az arms szó kettős jelentésére. Pislogtam én is, hogy ez mit keres ez itt, de legalább egyből meg isjegyeztem. :)

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Kiváncsi vagyok, hogy erről hány embernek jut rajtam kívűl eszébe a "Tanácsköztársaság" híres plakátja?

2 éve

Dunavolgyi

Nekem is az jutott eszembe (+1)

11 hónapja

EszesMnika1

Először hallottam...

1 éve