Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Představujeme našeho syna kapitánovi."

Překlad:We present our son to the captain.

0
před 3 roky

6 komentářů


pabouk
pabouk

Proč je prosím možné napsat "captain" bez členu? "We present our son to captain."

Třeba tady tvrdí, že před profesemi se v angličtině neurčitý člen (pokud by to zde bylo něco takového) píše: http://www.davidappleyard.com/english/articles.htm

0
Odpovědětpřed 3 roky

nueby
nueby
Mod

Dík. Možnosti bez členu jsem odstranil. Pokud vím, šlo by jedině ve větách jako We present our son to captain Korkoran nebo Our son has [been promoted to/made] captain.

1
Odpovědětpřed 3 roky

Jenda-48

Skutečně se pro představení člena vlastní rodiny někomu cizímu používá tak neosobní sloveso present? Tedy nejde o možnost překladu, nýbrž o výskyt v mluveném jazyku.

2
Odpovědětpřed 1 rokem

RobertBado
RobertBado

Mi to taky prijde jako ptakovina - je to jako bych toho syna predvadel a ne predstavoval

1
Odpovědětpřed 11 měsíci

FilipSvobo11

Dobrý den, proč zde nemůže být průběhový tvar?, díky

0
Odpovědětpřed 8 měsíci

MariaUzhytchak

Why not #introduce??

0
Odpovědětpřed 7 měsíci