Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar bu kanunların kütle için geçerli olduğunu düşündüler."

Çeviri:They thought that these laws were true for mass.

3 yıl önce

4 Yorum


cbk35
cbk35

Öznenin, düşüncesinden vazgeçtiğine dair bir veri olmadığı için were yerine are da doğru kabul edilmeli.

3 yıl önce

Yusuf766306

were true yerine were valid yada available kullanılması gerekmiyormuydu.

2 yıl önce

simsizKii3

Bu nasıl bir cümle yaaa?

3 ay önce

Rotterstein

they thought that these laws were valid for the mass. buradaki valid ( to be valid for) kullanımı neden kabul edilmiyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

1 ay önce