"How many credits do I need?"

Překlad:Kolik kreditů potřebuju?

March 13, 2015

23 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


[deaktivovaný uživatel]

    Potřebuju je nespisovně..


kacenka9

    Akademie ved s vami nesouhlasi. Duolingo prijima oboji

    potrebova


Frencatko

    tady bych mohla argumentovat tim; ze "potrebuju" spisovne taky neni a je to tady uznane.. zatimco ve vete jedi/ji to uznane neni a pritom potrebuju/ji je na stejny urovni nespisovnosti


nueby

    Máte pro ony úrovně nespisovnosti v češtině nějaký podklad kromě subjektivních pocitů? Je totiž těžké jen na pocitové bázi překonat rozdíl mezi hovorovostí "potřebuju" a nespisovností "oni jí".

    A ptám se vážně, protože kdybyste nějaký autoritativnější zdroj měla, moc by mě zajímal.


jgstcd

    Argumentovat klidne muzete, ale radsi ne s nami. Pokud tvar uznava Ustav pro jazyk cesky uzavame ho i my, a obracene. Takze veskere stiznosti poslete prosim jim.


Jardap1

    Jak mnoho kreditů... - by vzít mohlo


LZt9pqgI

    nechápu jaký je rozdíl mez: jak moc ... a mezi jak mnoho... ???


Adriana153909

    "Jak moc kreditů potřebuji"... je špatně?


LevapKiduch

    Proč je špatně: Kolik kreditů já potřebuji?


Jana229061

    Proč je špatně: Kolik kreditů já potřebuji? ??????


Jana229061

    Kolik kreditů já potřebuji? To bylo špatně ?????


JanaKudrno1

    Nemuze byt: Kolik kreditu ja potrebuji?


Nemesis_NaR

    No je to poněkud méně obvyklý slovosled, ale asi uznatelný. Připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


Do.min

    Nechápu proč neuznal větu: Kolik kreditů já potřebuji. Věta Kolik kreditů potřebuji neni češtinsky správná


Kay734819

    Potrebuji je pravopisne spravne, potrebuju je nareci. Pujcka je cesky vyraz pro kredit.


Pavel__1

    Moje odpoved: kolik kreditu potrebuji . Nevzalo, v odpovedi potrebuju. Nerozumim


ZdekaSchoo

    potřebuji i potřebuju se uznává, nahlašte to a nepoužívejte aplikaci a měl byste napsat kreditů


ppNcEB

    Nepsal jsem totéž co je jako dobrá odpověď,,How many credits do i need,,ale neprošlo to?? Co je za problém?


ZdekaSchoo

    a máte screenshot? pokud ne, tak nemůžu poradit, snad jen nepoužívat aplikaci na androidu


mazda14421

    proč nemohu napsat ve větě zájmeno ,,já"?


ZdekaSchoo

    protože v češtině se zájmeno vynechává, píše se jen v případě zdůraznění, tady není důvod to zdůrazňovat, pokud si myslíte, že by se já uznat mělo, nahlaste to


Marek553139

    Kolik kreditů já potřebuji nejde?


ZdekaSchoo

    ne, já je nadbytečné

    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.