1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Чия це сукня?"

"Чия це сукня?"

Переклад:Whose is the dress?

March 13, 2015

14 коментарів


Mustafas_Ali

Правильну відповідь(Whose dress is it?) не можливо скласти із запропонованого набору слів...


Uleeyar

Я бачу, що хтось мінусує цей комент, але в мене теж немає слова "it" в запропонованому наборі


SergiyMarc

Певно весела була вечірка


PavloPryst

а чого не підходить Whose dress is THIS? чому власне IT?


Yablunka

бо this - ця, а не це. Вийде тому щось типу: чия сукня ця? а не Чия ЦЕ сукня?


Liubomir1111

А такий порядок можливий? Whose is it dress? Поясніть хто знає


Nordry

Питання у Present Simple будується наступним чином: допоміжне дієслово (whose) + підмет (dress) + основне дієслово (is) + доповнення (it), тобто буквальним перекладом цього речення буде "Чия сукня є це?". А у Вашому варіанті "Чия є це сукня?"


Iangyl

Він питав про інший "правильний варіант". І я також сумніваюсь в його правильності. PS: уточнення, ось це запитання:" Whose is it dress?"


Nordry

Взагалі-то я думала, що вже відповіла вище, але повторюсь: варіант запитання " Whose is it dress?" - нонсенс. При такій побудові у цьому реченні виходить два підмети - "it" i "dress", а такого не має бути.


VadimRomanko

Після дієслова (is) має бути опис предмета, який починається з артикля (наприклад the), або виражений займенником (наприклад it). Тут it - це воно, то є плаття, про яке сказано раніш.


31Xf1

В мене выйло 《Whose is the dress》 і пише що речення правельне.


Mikka987076

То у вас ще нічого!!! У мене зараз правильна відповідь "Whose is the dress"!!! Хто модерує цей розділ програми?! Ви знущаєтеся?! Це порушення всіх канонів правопису!!!


13D71

Виправте помилку..ледарі


Shanaida_VV

На правильну відповідь не правильно сформульоване питання. Замість "Чия це сукня?" має бути "Чия ця сукня?". Модератори, замініть у слові "це" е на я і все буде ОК!. Дякую.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.